Wykonywanie wyceny nieruchomości Gminy Wolin w 2013 r.
Wolin: WYKONYWANIE WYCENY NIERUCHOMOŚCI GMINY WOLIN W 2013R
Numer ogłoszenia: 485496 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE WYCENY NIERUCHOMOŚCI GMINY WOLIN W 2013R.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : 1. Wykonywanie operatów szacunkowych dla celów: a/ sprzedaży, nabywania i zamiany nieruchomości b/ oddawania nieruchomości w użytkowanie wieczyste, zarząd i użytkowanie c/ ustalania opłat z tytułu użytkowania wieczystego, zarządu i użytkowania d/ znoszenia współwłasności nieruchomości e/ sprzedaży użytkowania wieczystego na własność lub przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności / w zależności od potrzeby wartość rynkowa prawa własności danej nieruchomości i wartość prawa użytkowania wieczystego mogą być określone w jednym operacie szacunkowym bądź też w odrębnych operatach / f/ ustalania odszkodowania z tytułu nabycia przez Gminę z mocy prawa działek gruntu wydzielonych po nowe drogi gminne lub działek pod poszerzenie istniejących dróg g/ ustalania odszkodowania z tytułu wywłaszczenia nieruchomości na rzecz Gminy h/ ustalanie wartości rynkowej nakładów poniesionych na przebudowę lub rozbudowę obiektu i/ ustalania opłat planistycznych z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianą j/ ustalania opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej podziałem geodezyjnym (art.98a u.o.g.n) k/ ustalania opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej budową urządzeń infrastruktury technicznej (art.145 u.o.g.n) . k/ ustalania opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej scaleniem i podziałem nieruchomości (art.107 u.o.g.n) 2.Sporządzanie wycen nieruchomości jako środków trwałych. Przedmiot wyceny opisany jest szczegółowo na Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Rzeczoznawca zobowiązany będzie uczestniczyć, w razie potrzeby, w postępowaniu administracyjnym w ramach wykonywania umowy stosownie do przepisów art. 79 kodeksu postępowania administracyjnego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w wysokości nie przekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju usług co będące przedmiotem tego zamówienia podstawowego według niniejszej SIWZ.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca musi wykazać, iż co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23. 72-510 Wolin, pokój 105, (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 14.12.2012 r. , do godz. 11:00 w Urzędzie Miejskim w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 12 ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_zamowieniu.doc | 2012-12-03 15:11:41 | 48,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-03 15:11:41 | 133,5KB | 136 razy |
2 | Zalacznik_nr_1_do_SIWZ_-_formularz_oferty.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-03 15:12:22 | 36KB | 134 razy |
3 | Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_-_formularz_cenowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-03 15:12:29 | 95,5KB | 127 razy |
4 | Zalacznik_nr_3_do_SIWZ_-_oswiadczenie_art._22_ustawy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-03 15:12:36 | 26,5KB | 126 razy |
5 | Zalacznik_nr_4_do_SIWZ_-_oswiadczenie_art._24_ustawy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-03 15:12:41 | 25,5KB | 125 razy |
6 | Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_podwykonawcy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-03 15:12:49 | 33,5KB | 131 razy |
7 | Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_wykaz_osob.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-03 15:12:56 | 38KB | 135 razy |
8 | Zalacznik_nr_6a_do_SIWZ_-_oswiadczenie_o_uprawnieniach.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-03 15:13:04 | 25,5KB | 125 razy |
9 | Zalacznik_nr_7_do_SIWZ_-_projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-03 15:13:12 | 47,5KB | 137 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc | 2013-01-11 16:34:17 | 28,5KB | |
2 | Zalacznik_Nr_1_do_informacji_i_zawiadomienia_o_wyborze_oferty.doc | 2013-01-11 16:35:00 | 84,5KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Ogloszenie_powiazane_-udzielenie_zamowienia.doc | 2013-01-22 11:18:43 | 10KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Kostka | 03-12-2012 15:11 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Halina Prachnio | 03-12-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Paweł Kostka | 22-01-2013 11:18 |