informacja dla właścicieli nieruchomości niezamieszkałych o zamierza przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych
Informacja dla właścicieli nieruchomości niezamieszkałych o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, mieszanych i niezamieszkałych położonych w granicach administracyjnych Gminy Wolin pozostających w zorganizowanym systemie gospodarowania odpadami komunalnymi i ich transport do Stacji Przeładunkowej Odpadów w Świnoujściu w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
Burmistrz Gminy Wolin na podstawie art. 6c ust. 3c, 3e ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2022 r., poz. 1297 ze zm.), zawiadamia właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, mieszanych i niezamieszkałych położonych w granicach administracyjnych Gminy Wolin pozostających w zorganizowanym systemie gospodarowania odpadami komunalnymi i ich transport do Stacji Przeładunkowej Odpadów w Świnoujściu w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
Mając na uwadze powyższe, właściciele nieruchomości niezamieszkałych w terminie od daty opublikowania niniejszej informacji do dnia 30 listopada 2022 r. mają możliwość złożenia Burmistrzowi Wolina, pisemnego oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę.
Właściciel nieruchomości niezamieszkałej, która powstała w trakcie obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych, tj. w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r., może w terminie 60 dni od dnia powstania takiej nieruchomości złożyć pisemne oświadczenie o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych przez gminę.
Zgodnie z art. 6c ust. 3b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w pisemnym oświadczeniu właściciel nieruchomości jest zobowiązany wskazać gminną jednostkę organizacyjną lub przedsiębiorcę, z którym zawarł umowę na odbiór odpadów komunalnych oraz dołączyć do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia.
Przedmiotowe oświadczenia są skuteczne od dnia, w którym zacznie obowiązywać umowa w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy i nie mogą być odwołane przez okres obowiązywania tej umowy, tj. przez okres od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
Wykaz przedsiębiorców dostępny jest w Rejestrze działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wolinie.
Pisemne oświadczenia wraz z kopią umowy należy składać do dnia 30.11.2022 r. na adres Urząd Miejski w Wolinie ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin.
Wyjaśnienia są udzielane w Referacie Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego w Wolinie pok. nr 16, tel. 512364174.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Daniel Nesteruk | 20-09-2022 14:50 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Daniel Nesteruk | 20-09-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 20-09-2022 14:50 |